Комунікація - створює між нами простір довіри, правильно надана інформація
спроможна як створити так і вирішити конфлікт.
Сучасне суспільство оперує данними, але рішення часто приймаються на
прогнозах та очікуваннях і від їх чіткості залежить результат.
На наших занняттях розглянемо:
- комунікацію та управління: кроки які допоможуть перетворити роботу на
цікавий процес;
- ділове спілкування: чому воно потрібне і чим може допомогти;
- Інформаційно-комунікаційний менеджмент, що стоїть за цим та чим
допоможе в щоденній роботі;
- розуміння психотипів та хто перед нами: як визначити та проаналізувати з
ким ми маємо справу та вплив на хід нашого проекту;
- побудова стратегії: визначимо безпечні зони та зони ризику;
- розглянемо варіанти змін ситуації при правильно обраній стратегії розвитку;
- мистецтво переговорів: поговоримо про маніпуляції (як визначити чи не стали
ми заручником чужої гри);
- підведемо підсумки та зробимо ретроспективу наших знань.
- Викладач: Когут Ірина
- Викладач: Лях Анна
- Викладач: Павлишин Наталія