Комунікація - створює між нами простір довіри, правильно надана інформація

спроможна як створити так і вирішити конфлікт.

Сучасне суспільство оперує данними, але рішення часто приймаються на

прогнозах та очікуваннях і від їх чіткості залежить результат.

На наших занняттях розглянемо:

- комунікацію та управління: кроки які допоможуть перетворити роботу на

цікавий процес;

- ділове спілкування: чому воно потрібне і чим може допомогти;

- Інформаційно-комунікаційний менеджмент, що стоїть за цим та чим

допоможе в щоденній роботі;

- розуміння психотипів та хто перед нами: як визначити та проаналізувати з

ким ми маємо справу та вплив на хід нашого проекту;

- побудова стратегії: визначимо безпечні зони та зони ризику;

- розглянемо варіанти змін ситуації при правильно обраній стратегії розвитку;

- мистецтво переговорів: поговоримо про маніпуляції (як визначити чи не стали

ми заручником чужої гри);

- підведемо підсумки та зробимо ретроспективу наших знань.